Rajin-Rajin la klik ya..

Friday, March 18, 2011

Hari Terbuka Tentera Darat 2011 | Dataran Merdeka

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera..

Sebelum tu nak ucap terima kasih yang tak terhingga pada yg sudi Follow blog yg tidak sberapa ni..
InsyaAllah akan diperbaiki dari semasa ke semasa okeh..hihi...

Okay2, nk cerita serba sedikit apa yg berlaku pada minggu2 lepas...

Minggu lepas, saya lupa dah tarikh dia, berlangsung satu event yang agak besar juga kt KL ni..

Saya berkesempatan pergi ikut member baik saya merangkap kawan photographer saya pegi shoot event ni..Dengan harapan mana tau dapat shoot gmbr2 cntik masa event ni..

oppss..lupa pulak, cite punye cite event ni pn x mention lgi,"Hari Terbuka Tentera Darat 2011" nama event ni..

Sebenarnya malas nak pegi dis event, tapi sebab adik bongsu saya yg berPLKN kt semenyih dtg ke event itu, so terpaksa la pergi demi adik yg di sayangi ini..Nanti merajuk la pulak..

Okay2 di sini saya ingin kongsikan sedikit gambar2 yg di shoot oleh saya sendiri semasa event tersebut..

P/S : Komen jangan x komen yer..huhu

Abang2 askar yang gagah



Pejuang Negara


My lil brother & His Friend +Me



Sebenarnya banyak lagi gambar2 dalam simpanan saya, tapi ini sahaja yang mampu saya edit dan upload kan ke facebook dan flickr..

So pada sahabat2 sekalian, jangan lupa untuk tinggalkan komen2 membina dari anda semua ya..Saya sangat2 la hargai..

Maaflah jika gaya penulisan saya tidak menarik, sebab saya masih baru lgi ni..hihi..yang pnting Happy kan..

Okay2 jumpa lagi di post akan datang..

Jangan lupa like my Facebook page ya..Klik link ni>> Zackri Zim's

ok semua Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu..


P/S : HARI INI DI JANGKAKAN AKAN ADA FENOMENA SUPERMOON DI MANA SAIZ BULAN LEBIH BESAR DARI BIASA, SO PADA SIAPA YANG ADA TELEPHOTO LENS, APA LAGI TEMBAK LA..HIHI =)

No comments:

Post a Comment