Rajin-Rajin la klik ya..

Monday, March 28, 2011

Thoha Rasyid Convocation Day

Assasalamualaikum w.b.t dan Selamat Malam...

Untuk post kali ini saya akan berkongi sedikit gambar Konvokesyen sahabat saya iaitu saudar Thoha Rasyid.
Sebenarnya,gambar2 konvo ni sudah lama saya proses, dan sudah pun di serahkan kepada "client" saya itu.
Tapi,baru hari ini rasanya saya ada mood untuk berkongsi di dalam blog ini.

Yalah kan, tak lama lagi konvo datang lagi..So di kesempatan ini saya promote la gambar2 konvo ni, mana tau ada yang nak saya shoot ke (ada ke?) =)

Apa yang saya edit di sini adalah apply sedikit tone pada gambar bagi membuat gambar lebih menarik.
Semua proses editing menggunakan Adobe Photoshop CS5 + Plugins2 yg membantu =)

Thoha





Thoha & Friend



Untuk itu sekian sahaja untuk post kali ini, jika ada sebarang permasalahan, pertanyaan, kritikan dan pendapat boleh bertanya di ruang chat di bawah, atau mesej saya di facebook saya ZACKRI ZIM'S


P/S : Jika ada sesiapa yang nak hire saya untuk jadi photographer anda, bole la hubungi saya di ruang chat di bawah mahupun di facebok saya..Terima kasih semua =)

No comments:

Post a Comment