Rajin-Rajin la klik ya..

Thursday, March 10, 2011

Rabiatul Adawiyah Pun Nak Jadi Talent

Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Malam kepada semua pembaca-pembaca blog yang tidak seberapa ini (ada ka yg baca huhu ). Ok untuk entry pada kali ini, saya ingin berkongsi gambar2 anak buah saya merangkap anak kepada abang saya yg sulung tu. Ceh2, gambar ni dah lama dah ada dalam simpanan Hardisk yg berGB2 tu, tp baru nk edit2 skit gambar si kecik ni dan letakkan dalam blog ni. Nama budak cute ni Rabiatul Adawiyah, family panggil Bibi ja. Lama sudah tidak menjenguk budak ni, rindu yang teramat2 sangat. Biasa la anak saudara tunggal kan. Tak lama lagi, ambe pulak kwin n ada anak..huhu...kalau ada jodoh la kan...haha...Abang sulung duduk kat Raub Pahang, kiranya dekat la dalam 2 jam jga mau sampai sana tu. So kalau boring2 duk Shah Alam ni, blik la jga sehari dua hari ke Raub tu, dengan niat nak jenguk si kecik ni. Kalau dah jmpa, peluk kuat2, ketat2, yang seronok tu bila dia panggil saya "Paman Jeck". Rasa macam dah tua ja. Paman tu bahasa jawa or indonesia dalam BM nya kira Pakcik la. Ceh panjang plak berceloteh. Nanti boring plak kamu dan kamu kan3..


Ok di sini saya ingin kongsikan 3 keping gambar anak buah saya, apa yang saya buat juz simple editing Curve, Level n Frame tu la..Semua process dalam Adobe Photoshop CS5

Bibi 1




Bibi 2


Bibi 3






Oleh itu, sekian saja la saja persembahan untuk malam ni, jika ada sebarang komen, kritik,pertanyaan dan pendapat sila la bagi komen feedback di bawah ni ataupun letak dalam ruang chit-chat tu. Harap semua suka dengan apa yang saya buat ni, ceh ayat skema jer. Ok lah kita jumpa lagi di post seterusnya =)

P/S : Gambar2 Da anum photoshoot bahagian kedua ada lagi. So nantikan di post seterusnya =)

Good Nyte and Assalamualaikum...



2 comments:

  1. comelnyer adik ni..
    gya dlm pic ni unik.. (=

    ReplyDelete
  2. latar belakang nmpk cool n sejuk mata memandang..
    yana suke nature ^_^

    ReplyDelete